Eu vs voi…

Iar e primavara, iar e cald afara, iar vine pastele masii, iar e aglomeratie, iar e imbulzeaza peste tot pe unde te misti, pe unde te uiti, nu ai loc sa te invarti pe loc doar pentru ca voi, ceilalti, cei care “sarbatoriti” ciocnirea oualor, care practicati acest lucru ca pe un sport national si care venerati coada de la hypermarket mai ceva ca pe buddha, nu pot sa va spun ca sunteti niste superficiali de cea mai joasa speta.

Credeti cu tarie ca in aceasta saptamana orice fapta buna face cat o mie, dar uitati deja repede cum l-ati injurat pe arbitru aseara la meci, uitati cat de iresponsabili ati fost acu 2 saptamani cand v-ati imbatat ca porcii, uitati cand v-ati purtat urat cu cei din jur cand nu meritau asa ceva, uitati ca uneori e bine sa ii asculti si pe altii, sa le fii aproape.

Azi e abia joi, maximul prostiei il veti atinge abia vineri-sambata, cand lasati totul pe ultima suta de metri, cand alergati ca disperatii sa bagat in voi ca porocii, sa va credezi zeii zeilor pentru 2-3 zile cat tine lipsitul legal de la orice activitati zilnice regulate ati face voi in restul existentei voastre.

De ce sunt eu diferit de voi? Fix de asta:

… daca vreau sa sarbatoresc ceva o pot face in ce zi vreau eu, nu trebuie sa astept ceva anume

… nu caut o ocazie speciala ca sa beau si sa mananc ca un porc pana crap

… nu fac parte din turma voastra

… nu am mustrari de constiinta ca a scapat un miel viu

… nu sunt piroman ca voi in miezul noptii

… nu ma salut intr-un mod tamp cu cei pe care ii cunosc

… nu astept motive ca sa sun o persoana draga sa vorbesc cu ea

… nu simt nevoia spiritului de behehe sa fiu mai bun ca e musai

… nu ma incanta cu nimic coada la cozonaci din magazine

… nu ma sensibilizeaza cu nimic in plus cersetorii in aceasta perioada

… nu sunt bun cu cineva pentur ca e musai 7 zile pe an cu cineva, sunt bun pentru ca asa simt si ca asa vreau.

Sfaturi pentur voi? Dacum. In primul rand faceti ce simtiti voi, nu ce dicteaza turma. Apoi, gradul de omenie nu se masoara in oua busite, miei sfartecati, cozonaci sfasiati, averi imprastiate prin curtea cladirilor ce au in varf un plus dereglat, ci prin sincronizarea locului cu timpul…

Da stiu, nu e nevoie sa imi spuneti ca perceptia mea e gresita, e gresita din punctul vostru de vedere, dar eu am propriul punct de vedere…

2 Responses to “Eu vs voi…”

  1. :)) bine asa! exista si calea de mijloc, oricum:) tu esti extremist la faza asta. eu intruchipez perfectiunea:))

  2. doar la asta? cand nu sunt eu extremist? sunt extremist in sensul bun…

Leave a comment