Stiu deja…

Eu stiu… stiu deja
Intr-o zi o sa ajung cineva
Si stiu… da, da
Ca nu e doar imaginatia mea

                                  Guess Who – Oriunde te duci

Stiu deja toate astea, stiu ca pot fi ce vreau eu sa fiu, stiu ca pot da lovitura oricand. Problema e alta. Am avut tot candva. Am avut tot ce mi-am putut dori la un moment dat, totul era perfect. Era perfect pentru ca mi-am dat interesul sa fac totul ca la carte si asa a iesit. Ajunsesem in varf. Era punctul maxim pe care il puteam atinge atunci…

… dar toate astea au trecut. Au trecut zilele cand nu imi pasa de ziua de maine, au trecut zilele cand faceam tot ce imi debita mintea, a trecut vremea cand iubeam si  eram credeam ca sunt iubit, au trecut vremurile cand spargeam banii pe fel si fel de placeri de ale mele. Asta a fost distractia specifica varstei de atunci.

Au trecut aceste vremuri. Au venit altele, altele cu mai multe responsabilitati, cu mai multe probleme, cu mai multe ganduri negre… si totul a inceput sa pice, sa se destrame, sa nu mai fie totul asa bine. Asta pentru ca ma gandeam prea mult cum sa rezolv ceva. Si poate si pentru ca nu mai era motivatia aceea de a fi in varf. Am ajuns candva acolo, stiu care e calea sa ajung, a doua oara nu mai avea farmec.

Dar stiu, stiu ca daca gasesc acea inspiratie pot reveni la vremurile de mult apuse, atunci cand era bine…

4 Responses to “Stiu deja…”

  1. Iar imi place, ai raspuns si la alte intrebari pe care inca nu ti le-am pus… dar stii ca esti extraordinat?:)

  2. Intreaga postare ar fi fost degeaba fara ultima fraza. De ce? Simplu: “stiu”! Atat e de ajuns si vei reusi orice ti-ai propus!

  3. @ Roxana: nu ma fa sa imi iau lumea in cap… extraordinar am fost candva…acum sunt doar o persoana obisnuita.

    @ Bianca: Stiu, pentru ca imi place sa vad in jur lumea asa cum e ea. Si imi place sa ma incred cel mai mult in fortele mele proprii.

  4. Asa! In ziua de azi in tine trebuie sa ai cea mai mare incredere! 🙂

Leave a comment