24…

Inc-un an, inc-un an
S-a mai dus pe tobogan (Bosquito – Tobogan)

Zilele astea mi se par ca si cum ar fi una dupa alta si nu le mai pot opri, nici macar sa le incetinesc.

La 24 de ani ma gandesc la ziua de acum un an si la cat m-am schimbat…

La 24 de ani realizez ca cei ca mine si ca tine sunt niste furnici in mana destinului…

La 24 de ani pot fi cat de tanar vreau eu…

La 24 de ani am invatat sa iert…

La 24 de ani stiu ca nu totul este reciproc…

La 24 de ani vreau sa las amintirile in urma…

La 24 de ani nu mai vreau sa ma prinda rasaritul dormind…

La 24 de ani stiu ca o decizie iti poate schimba viata…

La 24 de ani vad mai mult decat ar trebui…

La 24 de ani stiu deja cum va sfarsi lumea…

La 24 de ani nu mai exista “de maine”…

La 24 de ani vreau mai multe responsabilitati…

La 24 de ani vreau deja sa scap de rutina…

La 24 de ani consider ca deja mi-am trait cea mai buna parte din viata…

La 24 de ani ma gandesc ca 25 mi se par deja o eternitate…

Leave a comment