Banii nu aduc fericirea…

Stiu asta. De foarte mult timp. Dar astazi mi-am adus aminte pe propria piele. Azi a fost prima zi dupa extrem de mult timp cand mi-am terminat programul la ora 2. Cand am plecat de la birou, chiar nu imi venea sa cred ca scap asa devreme. Ma simteam ca un sclav pe plantatie dupa ce a fost eliberat. Nu imi vedea sa cred ca vad “lumina zilei” si nu e pauza de masa cat mergeam pana la magazin sa iau ceva. M-am simtit oarecum eliberat. Stiu ca momentan situatia mea nu e prea ok, dar sentimentul acela de libertate si lipsa stresului compensa tot. Am mers pe jos acasa, era soare, putin caldut. Nici zilele libere din perioada asta nu mi-au adus atat liniste. Chiar si in zilele libere cand teoretic nu trebuia sa fac nimic legat de munca, nu ma puteam abtine.

Imi e dor de zilele de acum mai bine de un an, atunci cand hoinaream prin toata tara si singura preocupare era intrebarea: “unde mergem saptamana viitoare?” Dar acele zile au apus. Trebuie sa creez altele, mai bune ca acelea, dar e de munca…

Banii nu aduc fericirea…banii vin si pleaca… amintirile raman…

Leave a comment