Viato! Incotro?

Ai fost un calvar pentru mine, niciodata nu mi-ai dat ce mi-am dorit. Niciodata nu ai fost blanda cu mine. M-ai invatat ce e ala greul, mi-ai aratat ce e aia suferinta.

M-ai pus la incercare zi de zi. Nu m-ai slabit din ochi o clipa macar, ai tinut mereu sa imi arati ca eu nu pot fi ca altii, ca eu nu pot sa cunosc fericirea, ca nu pot cunoaste linistea sufleteasca. Ti-am jucat jocul viato! Am incercat mereu sa te intrec, sa te depasesc, dar tu erai mereu cu un pas inaintea mea. Stiai ce vreau sa fac de fiecare data si nu te lasai batuta. Cum incercam sa ti-o iau inainte, cum tu ma asteptai dupa colt si imi dadeai in cap. Nu stiu de ce ai vrut sa te razbuni pe mine asa de mult, nu stiu cu ce ti-am gresit in halul asta. In fiecare perioada a vietii mele m-ai pedepsit. Copilaria mi-ai marcat-o cu lipsuri, in adolescenta m-ai palmuit de mi-a zburat sanatatea, iar in tinerete te-ai gandit sa imi iei putinii prieteni de ii aveam… Dar am luptat viato! Am luptat, m-am luat la tranta cu tine, nu mai cunosc ce sunt lipsurile din copilarie, sanatatea mi-am recapatat-o cat sa pot sa lupt in continuare, iar prieteni, mi-am facut altii… nu la fel de multi… dar sunt multumit. Mai nou am reusit sa pot sa iubesc iara, sa simt ca viata pot sa mi-o dau pentru cineva, iar acea persoana sa fie tot ce mi-am putut dori vreodata de la univers!

VIATO! Jur! jur ca daca faci ceva gresit si de data asta te omor! Cu mana mea te omor! Nu mai vreau sa o iau iarasi de la capat, nu mai am energia sa o iau din nou de la capat, nu mai am timpul fizic sa o iau iar de la capat. Intelege-ma! M-ai facut sa sufar destul. Opreste-te! Mai lasa-ma sa ma bucur si eu de ultimii ani de tinerete. Iar daca vei face ceva sa imi iei lucrurile astea de langa mine, universul sa aiba mila de tine, din partea mea nu vei avea asa ceva.

Ti-am dat mai bine de jumatate din viata mea sa iti bati joc de ea. Ti-ai facut toate damblalele. Sa nu indraznesti sa imi rapesti iar ceva. Jur ca te omor!

Acum eu sunt stapanul tau viato! Nu ma trada, e ultima ta sansa. Nu o da in bara, nu profita de ea. Alta nu mai vezi viato! Nu uita, daca ai gresit iar…

…te omor viato, te omor! 

Leave a comment