Un alt nou inceput…

A trecut ceva vreme de cand mi-am asternut gandurile pe “hartie”. A fost o perioada fericita. A fost si o perioada zbuciumata. A fost o perioada care s-a incheiat binainteles nu asa cum mi-as fi dorit. A trebuit sa spun adio, a trebuit sa plec, a trebuit sa o iau de la inceput.

Ne-am plimbat toata ziua prin centru, am vazut locuri care nu le-am vazut niciodata chiar daca erau sub nasul meu, am ajuns acasa, ne-am pus la somn. Nu puteam sa dorm pentru ca stiam ce va urma, nu am inchis un ochi toata noaptea. S-a crapat de ziua, urma sa plece de dimineata, la 9 eram la autogara asteptand. Ploua mocaneste, nici un semn ca s-ar opri. “Stii? Te iubesc, dar nu merge… Vreau sa ne despartim.”, EA: “ok… daca tu asta iti doresti… si m-a luat in brate sarutandu-ma pana a plecat masina ei, cu ea cu tot…A trebuit luata aceasta decizie. Ar fi suferit mai tarziu mai mult decat acum.

Am plans atunci, pe 21 septembrie, dupa mai bine de 4 ani si jumatate, si nu m-am putut opri, am plans pana nu am mai avut lacrimi sa plang. Imi lipsea.

Stiu ca avea visele ei si eu nu puteam sa i le rezolv, ea mi-a zis de la inceput, mi-a spus de visele ei. Am crezut ca pot sa fac imposibilul posibil. Am incercat. Am luptat. Am esuat.

Si da, m-as fi vazut langa ea fiind batran, in fata focului cu o cana de vin fiert sub nas. Dar viata nu e corecta…

Puteam sa ne amagim in continuare ca totul ar fi fost bine, puteam sa suferim si sa spunem ca totul ar fi fost excelent si ca nu vedem nicio piedica, dar ne-am fi mintit si ne-am fi chinuit si ne-am fi mintit iar… dar ce rost are minciuna intr-o relatie? nu are…

Au trecut 2 luni si jumatate de atunci, a mai trecut durerea, dar golul tot a ramas. M-am inecat in munca, munca si iar munca. Plec de la birou la opt, noua seara, doar ca sa imi tin mintea ocupata. Weekendurile le dorm, iar cand nu le dorm, le lucrez, le butonez, le pierd cu filme sf…

Nu cred ca am mai iesit de atunci prin oras. Pe oriunde merg parca ma vad cu ea tinandu-ne de mana si comportandu-ne ca doi copii. si doare…

The book of love is long and boring
No one can lift the damn thing
It’s full of charts and facts, some figures and instructions for dancing

The Book Of Love – Peter Gabriel

Leave a comment