Am gresit…

Aseara. Cand discutam. Cand am zis “da tu nu ai fost niciodata a mea”. Nu a sunat bine deloc. Un om nu poate apartine altui om niciodata. Oamenii trebuie sa fie liberi sa gandeasca, sa faca si sa simta orice cred ei de cuviinta. Asta e parerea mea. Asta a fost din totdeauna. Nimeni nu e stapanul nimanui.

Ma refeream la lucruri de facut in viata. Nu mai am lucruri pentru care sa mai traiesc ca sa le fac. Tot ce am vrut am facut. Ce as vrea sa mai fac in viitor, doar mofturi.

Si “de azi” sa plec de pe lumea asta nu as avea niciun regret, decat poate acela ca nu am incercat sa inteleg mai bine anumiti oameni. As pleca impacat cu mine, cu gandul meu si cu ratiunea ca am incercat sa fac totul cat mai bine. Ca nu a iesit ceea ce speram, ca nu s-a intamplat asa cum doream… partea a doua…

Stiu ca gresesc mai mereu, dar nu o fac voit. Doar ca asa imi iese… Scuza-ma…

Leave a comment